Subject: Vs: Päring Rus.Postimees
From: "Kristi Sarap" <[email-masked]>
To: "Karoliina Vertjajeva" <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Mar 2025 14:01:57 +0300

Saatja: Karoliina Vertjajeva <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 27. märts 2025 08:49
Adressaat: RA Kommunikatsioon <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Päring Rus.Postimees

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Minu nimi on Karoliina olen Rus.Postimehe reporter ning kirjutan uudisloo 
seoses sellega, et kaalulangetusravimeid on nüüd võimalik apteekidest osta 
ilma retseptita.

Sooviksin Teie kommentaari järgmistel teemadel:

Milliseid ravimeid täpsemalt nüüd käsimüügist osta saab ja kuidas need 
toimivad?

Kas nendel ravimitel on teadaolevaid kõrvaltoimeid? Kui jah, siis milliseid?

Millised riskid kaasnevad sellega, kui kaalulangetusravimid muutuvad 
laialdaselt kättesaadavaks?

Kas on oht, et inimesed hakkavad neid ravimeid kasutama valesti või 
kuritarvitama?

Millistele inimestele on need ravimid mõeldud ja kellele neid kindlasti ei 
soovitata?

Kas Ravimiamet plaanib jälgida, kuidas ravimite käsimüüki rakendatakse ja 
milline on selle mõju rahvatervisele?

Kas on võimalik, et tulevikus lisandub käsimüüki veel teisi sarnase toimega 
ravimeid?

Milline on Ravimiameti soovitus inimestele, kes kaaluvad nende ravimite 
kasutamist?

Kui võimalik, palun saata vastused esimesel võimalusel. Suur tänu ette!

Lugupidamisega,
Karoliina Vertjajeva
Rus.Postimees
 <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
53730732